De eerste dag - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Daniella - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Daniella - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Daniella

Blijf op de hoogte en volg Daniella

07 Februari 2017 | Australië, Melbourne

Zondag werd ik opgehaald en naar schiphol gebracht. De eerste vlucht is via Guangzhou (China)en duurt 11 uur. Een korte overstap van 2 uur om dan weer in het vliegtuig te stappen voor Nog 9 uur. De lange reis om in Melbourne te komen zit erop. Ik was blij dat ik mijn reserveren voor het hostel al gedaan had want het wad inchecken douchen en in bed. Ondanks dat ik heel moe was was het maar een korte nacht. Ik denk toch jetlag, en ik wil er nooit aan geloven. Dinsdag mijn korte broek en shirt aan een op pad in Melbourne. Eerst even ontbijten daarna een mooie wandeling in de botanic garden gedaan. Wat een rust een heerlijke plek en goed onderhouden. Daarna het hoogste punt opgezocht. Eureka skydeck. Panorama view op de 88 ste verdieping. Langs de yarra river mijn weg vervolgt. De rest van de middag in het centrum wat rondgetrokken. Wat een echte uitkomst is dat het centrum gratis met de tram gedaan kan worden. Overal openbare toiletten. Het is schoon.
Morgen vlieg ik door naar tasmanie, totaal wat anders dan deze miljoenen mensen stad.

  • 07 Februari 2017 - 08:50

    Floor:

    Genieten Daantje! Verheug me op je verhalen :)

  • 07 Februari 2017 - 10:13

    Astrid:

    Je bent er Daan, nu op naar het avontuur....

  • 07 Februari 2017 - 10:43

    Carola:

    Blij te zien dat je er bent!! Ik kijk uit naar je verhalen en mooie foto's!!

  • 07 Februari 2017 - 14:49

    Delailah:

    Leuke foto's Daan veel plezier

  • 07 Februari 2017 - 14:54

    Shirley Gilhuis :

    Have fun daan x

  • 07 Februari 2017 - 16:29

    Marca:

    Geweldig Daan! En...jetlag is echt, echt! Goede reis verder!

  • 07 Februari 2017 - 18:01

    Fred:

    ziet er prachtig uit en herkenbaar have fun op Tas.

  • 10 Februari 2017 - 11:05

    Oma:

    Test.

  • 10 Februari 2017 - 11:10

    Oma:

    ehelemaal in je element ga zo door

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniella

Ik ga voor de 3 de x naar Australië. En wil nu 6 weken op tasmanie verblijven. The overland trail doen en de Oost kant fietsen.

Actief sinds 25 Jan. 2017
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 6078

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 18 Maart 2017

Ontdekking van tasmanie

Landen bezocht: