World heritage area's - Reisverslag uit Strahan, Australië van Daniella - WaarBenJij.nu World heritage area's - Reisverslag uit Strahan, Australië van Daniella - WaarBenJij.nu

World heritage area's

Blijf op de hoogte en volg Daniella

14 Februari 2017 | Australië, Strahan

Ik zit helemaal in de flow van het reizen. Het loopt weer zoals het hoort te gaan. Doordat ik niet alles gepland heb komt het voor en dat ik plannen moet wijzigen en daardoor op bijzondere plekken kom.

Heerlijk om de auto te hebben waardoor ik vrij kan bewegen.

Vroeg opgestaan om van tahune naar kettering te rijden om een cruises te maken op/om bruny island. Op het meest zuidelijke punt geweest bij een fur seal kolonie (zeehonden) alleen de mannen verbleven hier. En wauw wat stink het. De boot tocht was heel lang rustig langs het natuur eiland maar toen we op de zuidelijke oceaan waren veranderde het abrupt. Oh wat waren de golven hoog en wat werden we nat.

Weer in hobart geslapen en de dag erna de auto rit van Oost naar west gemaakt. Er staat dat je 100 mag maar dat haal je niet met al die bochten heuvel en bergen. Rustig aan gedaan en genoten met een lekker muziekje. Eten en drinken mee. Het was trouwens een regenachtige dag. Ik had maar 1 nacht kunnen reserveren dus daardoor zocht ik wat anders waardoor er een overnight cruise op de Gordon river verscheen. Dit is een vrij unieke manier een de mazzel dat deze de volgende dag zou varen en er nog plek was. We watten met zijn 5 plus 2 schippers in een gebied waar nog maar weinig mensen komen. Op de heen vaart was het behoorlijk fris met harde wind waardoor de motor uit kon een we konden zeilen. Het eten was netjes verzorgt een heerlijk. Leuke mensen. De nacht met de lampen uit nog wat sterren kunnen zien en heerlijk geslapen met een vroege start om rafters en kayakkers op te pikken. De terug vaart was op kalm water en afgesloten met een zonnetje dolfijnen die met ons mee voeren. Ik voel me gelukkig en rustig.
Vanmiddag nog naar de henty dunes. Morgen zien we wel weer wat het ons brengt.

  • 14 Februari 2017 - 06:56

    Carola :

    Klinkt fantastisch Daan!!!!!

  • 14 Februari 2017 - 15:02

    Oma:

    Fijn dat je nu echt van je vakantie geniet en weer een leuke tocht

    Gemaakt heb t er zullen nog wel meer volgen

  • 14 Februari 2017 - 20:51

    Bep Luijer:

    wat klinkt het allemaal fantastisch en wat is het toch allemaal mooi om het mee te maken.
    geniet er maar lekker van liefs xxx

  • 15 Februari 2017 - 22:34

    Delailah:

    Toppie Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniella

Ik ga voor de 3 de x naar Australië. En wil nu 6 weken op tasmanie verblijven. The overland trail doen en de Oost kant fietsen.

Actief sinds 25 Jan. 2017
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 6075

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 18 Maart 2017

Ontdekking van tasmanie

Landen bezocht: