Laatste voorbereiding voor the overland track - Reisverslag uit Launceston, Australië van Daniella - WaarBenJij.nu Laatste voorbereiding voor the overland track - Reisverslag uit Launceston, Australië van Daniella - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereiding voor the overland track

Blijf op de hoogte en volg Daniella

18 Februari 2017 | Australië, Launceston

De afgelopen dagen, heerlijke tijd gehad met goed weer. Ik was even de vliegen vergeten die dan om je heen plakken, je blijft zwaaien met je handen. Na strahan naar het noorden gereden om in Stanley te verblijven. The Nut beklommen(en gewezen vulkaan) niet erg hoog maar een mooi uitzicht. En daar in de duisternis donker naar de pinguïns gekeken. Ik heb wat gezien maar het was eigenlijk te donker. Op de terugweg naar het hostel kwam ik wel walibies tegen op straat. In de ochtend over het strand gelopen en daar gebeurde iets voor mij bijzonders, er kwamen duizenden krabbetjes uit het zand gekropen. Er verscheen een rode waas over het strand, je hoorde het knisperen en knetteren. En de grootste vogel de wedge tail eagle gezien, Ben even gestopt om hem te volgen. Wat magisch zo Door de lucht zwevend.
Tijdens de boot tocht een interessante vrouw ontmoet daar ook mee afgesproken en kunnen blijven pitten op het moment dat ik geen hostel kon vinden die nog een bed vrij hadden.
Nu in Launceston de briefing gehad voor de overland track. Ik ben er klaar voor een heb er zin in. Ben nu voor de komende week niet bereikbaar.

Tot snel weer na een ervaring rijker

• 18 Februari 2017 - 09:47

Carola :

Wat gaaf daan!!! Heel veel plezier op de track....ben heel benieuwd hoe het is.....xxx

• 18 Februari 2017 - 11:15

Bep Luijer:

wat een mooie ervering heb je weer opgedaan, hoop dat de komende week ook weer super voor je is veel succes en geniet er van liefs xxx

• 18 Februari 2017 - 13:22

Ineke Van Der Heide:

Gaaf hoor ...wens je heel veel succes en plezier komende week

• 19 Februari 2017 - 21:20

Karin:

Daantje...Wat heerlijk om al jouw avonturen te volgen.
    Mooie foto's....Wat fijn dat je weer zo mag genieten van
    een prachtige omgeving!!
    Liefs Paul en Karin

• 25 Februari 2017 - 08:24

Willy:

Hardstikke leuk om jouw te volgen en wat een mooie omgeving. Kijk uit naar de volgende. Liefs Willy