Het begin van de fiets trip - Reisverslag uit St Helens, Australië van Daniella - WaarBenJij.nu Het begin van de fiets trip - Reisverslag uit St Helens, Australië van Daniella - WaarBenJij.nu

Het begin van de fiets trip

Blijf op de hoogte en volg Daniella

02 Maart 2017 | Australië, St Helens

Na heerlijk te hebben gerelaxt in Launceston, eindelijk een fiets met uitrusting (tent, slaapmat, slaapzak en fiets tassen) gehuurd. De eerste km heuvelopwaarts kwam ik erachter dat de fiets mankementen had, gelukkig dichtbij waar ik hem gehuurd had, dit gerepareerd. Toen echt van start, het viel even zwaar. Heuvels continu een warm zonnig weer met fiets met bepakking. Vanaf dag 2 ging het een stuk beter. Vroeg beginnen om de warmte een beetje voor te zijn. Je fietst op de highway maar er zijn momenten dat je geen auto hoort een ziet. De auto's die me passeren geven me de ruimte. Ik fiets in voornamelijk natuur en landbouw gebieden. Heerlijk om het op deze manier te ervaren, alle zintuigen werken. De geur van het bos zalig, wat minder is de geur van Roadkill (een aparte geur van de dood in alle fasen, na een tijd herken je het meteen voordat je het soms ziet). De eerste twee dagen gekampeerd en vanavond heb ik mezelf op een motel getrakteerd.
Vandaag vroeg aangekomen in St. Helens waardoor ik na de lunch naar het strand ben gegaan en heerlijk heb gezwommen en ontspannen in de zon gelegen. Dit op een hagel wit strand wat piep als je erover loopt, azuur blauwe zee. Een plaatje.

• 02 Maart 2017 - 12:35

Oma:

O

• 02 Maart 2017 - 15:47

Frieda:

Hoi Daan, wat leuk om met je belevenissen mee te mogen genieten.. Fijn dat je zo van je reis geniet! Vooral mee doorgaan! Grtz Frieda

• 02 Maart 2017 - 17:27

Bep Luijer:

hoi lieverd,
    wat fijn dat je zo aan het genieten bent een hele belevenis weer en dan op de fiets, knap hoor het is daar best stijl en mooi, en natuurlijk de zee lekker zwemmen top . nog heel veel plezier liefs xxx

• 02 Maart 2017 - 19:49

Delailah :

Mooie foto's Daan

• 02 Maart 2017 - 20:34

Aty:

Je gaat weer lekker daar, veel meegemaakt ,leuke mensen ontmoet.kortom grandioos .veel plezier op de fiets

• 03 Maart 2017 - 15:00

Peter:

Een woord: GAAF (dat je dit doet)
    Ok waren er meer....

• 04 Maart 2017 - 15:27

Shirley Gilhuis :

Eindelijk zit ik erop veel plezier mooie foto's xx

• 04 Maart 2017 - 15:34

Ineke Van Der Heide:

Veel plezier op je fietstocht

• 04 Maart 2017 - 16:10

Astrid:

Mooie stevige tassen en een goede tent zie ik. Go for it girl......

• 04 Maart 2017 - 22:29

Karin:

Wow Daantje wat is de natuur prachtig!!
    Zo heerlijk dat je daar van mag genieten.
    Fantastisch!!
    Wordt jij maar een gids daar...wij komen
    wel :)

• 06 Maart 2017 - 18:45

Broertje:

Hey topper!!! Je bent weer lekker bezig. Love to see your smile!
    Ga lekker door zo! Grtz