Nog niet weten wat ik wil - Reisverslag uit Geeveston, Australië van Daniella - WaarBenJij.nu Nog niet weten wat ik wil - Reisverslag uit Geeveston, Australië van Daniella - WaarBenJij.nu

Nog niet weten wat ik wil

Blijf op de hoogte en volg Daniella

10 Februari 2017 | Australië, Geeveston

Nu op tasmanie te zijn aangekomen en in hobart in het hostel te zijn neergestreken. Boodschappen doen en koken. Tijdens het koken in gesprek geraakt met een man van mijn leeftijd. Hoe de dingen toch ook zijn verandert in het backpacken en het contact met elkaar met de opkomst van de mobiele telefoon toch zijn vermindert. Ja dus tijdens koken dan ontstaan de gesprekken. Ja het gemak is er ook van dat ik niet meer een Internet café in moet om mijn blog te schrijven of in een telefooncel een hostel bellen of ze nog plek hadden.
En ja ik moet er zelf ook weer even inkomen, in de vakantie sfeer raken en geld uitgeven. Ik wist nog niet wat ik wilde.
Die knop is gisteren om gegaan. Ik wist wat ik wilde doen en ik kreeg een heerlijk gevoel erbij. Het gaat vanaf nu beginnen.
Ik heb een female factory ofwel vrouwen gevangenis van vroeger bezocht. Aan de hand van 'her story ' werd er een uitvoering gebracht van het brute verhaal Hoe het eraan toe ging. Hoe vrouwen en baby's werden behandeld.
De stad en haven verkent en dan eigenlijk vreemd gegaan, ik ben bij een andere kapper geweest, ik kon het niet langer volhouden.
Omdat mijn plan om met de bus te reizen in het water viel besloten om een auto te huren voor de eerste week, wauw en toen ik naar buiten liep dat had ik niet verwacht en super gave bak. Hier vermaak ik me wel in.
In hobart was nog een wooden boot festival gaande deze bezocht en mijn ogen uIt gekeken. Daarna in de auto op weg naar mijn eerste bestemming tahune Airwalk bridge op een hoge van 48 meter boven de grond en rivier kijk je uit over het woud, als je door de eucalyptus reuze loopt lijkt het soms of je in een Turks stoombad zit, heerlijke lucht. Zonde dat dat niet blijft hangen op een foto. En om deze dag in stijl af te sluiten blijf ik hier in de lodge slapen. Nog een man en wat kampeerders maar verder niemand in de buurt in deze verlaten streek.
Morgen bruny island ontdekken. Nu proberen te slapen.

  • 11 Februari 2017 - 10:07

    Bep Luijer:

    wat een prachtig weer en ik ga je volgen veel plezier en geniet er van liefs

  • 11 Februari 2017 - 12:54

    Oma:

    Heerlijk i.
    n een korte broek hier rillenwe van kou.

  • 11 Februari 2017 - 16:55

    Fianda:

    Wat een mooie foto's nu al!! En heerlijk aan het het genieten zie ik

  • 13 Februari 2017 - 10:36

    Ellemarie:

    Hele goede reis, mooie dingen zien en doen!

  • 13 Februari 2017 - 15:37

    Willy:

    Hey Daan hoe is het ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniella

Ik ga voor de 3 de x naar Australië. En wil nu 6 weken op tasmanie verblijven. The overland trail doen en de Oost kant fietsen.

Actief sinds 25 Jan. 2017
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 6088

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 18 Maart 2017

Ontdekking van tasmanie

Landen bezocht: